wtorek, 26 lutego 2013

Droga Ekspresowa S11 Zachodnia Obwodnica Poznania

Przejazd Zachodnią Obwodnicą Poznania łącznie z dziurą. Droga ta przez różne powikłania nie posiada obecnie środkowego odcinka który połączył by część północną z południową S11. Właśnie teraz jest rozstrzygany przetarg na dokończenie budowy środkowego odcinka



Przejazd po najbardziej zakręconej relacji na węźle drogowym w Polsce. Żeby dojechać od strony Piły (S11) w stronę Berlin (A2) trzeba przejechać nad 3 wiaduktami i pod 2 wiaduktami.



Węzeł Poznań Północ podczas budowy





2 komentarze:

  1. Niestety jeszcze nie miałam okazji jechać tą drogą, ale moim zdaniem warto jest zawsze mieć w trasie sprawne auto. Dlatego również ja zawsze wożę ze sobą kontakt do pomocy drogowej https://kuta-autoserwis.pl/ i jestem zdania, że na pewno warto jest go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem artykuł o nowoczesnych metodach holowania pojazdów i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Profesjonalizm i innowacyjne podejście firmy https://jarex24.pl/ do pomocy drogowej robi wrażenie. Wykorzystanie zaawansowanych technologii w tak stresujących sytuacjach jak awarie na drodze jest kluczowe. Cenne są też porady dotyczące tego, co robić w przypadku awarii. Ten artykuł to prawdziwa kopalnia wiedzy dla każdego kierowcy.

    OdpowiedzUsuń