wtorek, 26 lutego 2013

Droga Krajowa nr 2 + 92 Kałuszyn - Mińsk M. - Warszawa


Mimo otwarcia autostradowej obwodnicy Mińska, postanowiłem przejechać się przez miasto i zobaczyć jak wygląda ruch w mieście po otwarciu A2. Ruch mimo soboty był całkiem spory jednak i tak jest o wiele lepiej niż to było jeszcze niedawno. Niestety już po wyjechaniu z Mińska kierowałem się do Warszawy. ruch na DK2 jest ogromny. O wyprzedzaniu nie mam mowy bo po 1 się nie da bo są cały czas wysepki a po 2 nic to nie da bo przed tobą cały czas jest sznur samochodów




2 komentarze:

  1. Jak najbardziej ja również bardzo chętnie jeżdżę i muszę dodać, że zawsze przed trasą sprawdzam czy mam ze sobą numer do pomocy drogowej. Jak coś się wydarzy to wtedy dzwonię po https://pomocdrogowa.i-poznan.pl/ i wiem, że nie zostanę sam na drodze.

    OdpowiedzUsuń