wtorek, 2 kwietnia 2013

Autostrada A2 Świecko - Nowy Tomyśl (Budowa)

Z A2 posiadam kilka filmów. Niektóre mi się podobają inne są średnie. Pracowałem na tej budowie więc A2 na tym odcinku jest mi szczególnie bliska.

1 film to chyba najbardziej znany mój film czyli jak wygląda budowa drogi. Trochę czasu mi zajęło jego nagranie. Montaż mi się już mniej podoba bo wtedy dopiero się uczyłem jak się robi z miarę dobre filmy.



Kolejny film pokazuje jak układa się chudy beton na autostradzie.



Następne filmy to technologia układania betonu nawierzchniowego. Na 2 filmie fajnie to widać bo droga biegnie w wykopie (okolice Rogozińca)





Kolejny film to ta sama technologia tylko tutaj nagrywałem układanie betonu z wiaduktu.



Idąc dalej i czując zapach batonu na filmie pokazałem cofanie ciężarówek bo geowłókninie.



Na filmie pod spodem pokazałem jak wyglądała A2 na pół roku przed oddaniem do ruchu (okolice węzła Nowy Tomyśl)



Tak jak pisałem pracowałem na tej budowie więc czasami można było zaobserwować takie oto ciekawostki.



Na koniec film który nagrałem kilka dni przed otwarciem A2 - pokazałem tutaj charakterystyczne miejsca na tej autostradzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz